fredag 4. juli 2014

Bryllup, DT-bidrag Juni 2014

I Juni måned fikk vi i DT- teamet til Gode Minner i Tønsberg et kit med papirer, pynt og blomster til å lage bryllupskort.
I pakken var det mange blomster, organzabånd, blonde, sølvbånd, sølvhjerter og et ferdig embosset hvit ark og et hvitt og et farget bazill.  Jeg mener at det var bare fargen på bazillen som var forskjellig og resten var likt. 

Det som da er spennende og som jeg skulle ha vist dere her i dag er hvor forskjellige disse kortene ble med akkurat det samme utgangspunktet.
Helt utrolig :-)

Men her er da mitt bidrag :

 Jeg fikk et lysegrønt (som fikk nesten til gult) bazillark, som jeg har brukt som panel under det ferdig embossede hvite arket. 
Jeg limte sølvbåndet på ca midten av arket.
Jeg stanset ut en dollie fra en dies fra Prima og limte det på 3D puter slik at det la seg fint oppå båndet.
Satte spesialliljen på først med sløyfe og brads før jeg limte de andre rosene i sirkelen på diesen. 
Brudeparet er stanset ut med en dies fra KaBoks og har fått et lag med "Stardust" glitterlim på seg. 
Hjertene er limt rett på blomstene.

Innsiden:

 Kakeservietten fulgte med i kitet så den måtte jeg finne et sted å bruke, valgt å bruke den inni og sette stemplet på den. 
Blonden under stemplet fulgte også med og skulle jo da selvfølgelig også brukes. Den var litt stor til formålet men jeg fikk da brukt den på en flott måte synes jeg.
Tagen er stanset ut med det samme grønne bazillarket som panelet og har fått resten av organzabåndet på.
Sommerfuglen og kanten rundt stemplet har fått glitterlim på seg.

På skrivefeltet har jeg stemplet midt på, laget et panel i vanlig bazill over det embossede og tatt glitterlim rundt kanten.
Blomstene er stanset ut og preget før de har fått hver sin "bling" i midten .

Materialliste
Bazill
Et hvitt, et grønt og et ferdig embosset hvitt
Stempel
Kort og Godt
Blomster
Gode Minner - Spesial Lilje og Roser
Dies
Prima - Metal Die Cuts
Kaboks - Til Brudeparet
Puncher
Marta Stewart - sommerfugl
Nellie Snellen - blomster på innsiden
Diverse
Organzabånd, sølvhjerter, sølvbånd, "Bling" halvperler, blonde, kakeserviett, charms og "Stardust" glitterlim.

Alt som er brukt her kan kjøpes i butikken Gode Minner i Tønsberg eller i nettbutikken.

Anbefaler dere også å ta en titt innom for å se på hvor forskjellige vi i DT-Teamet gjennomførte oppgaven vår denne gangen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...