søndag 29. juni 2014

Gratulasjonskort

Nytt bestillingskort er ferdig, denne gangen var det ei som ønsket flere bursdagskort og konfirmasjonskort, hørtes ut som jeg kunne lage så mange jeg ville og hun ville kjøpe de :-)

Denne gangen har jeg valgt å bruke ark fra den nye serien til Maja Design - 6x6 blokken er jo helt ideel for kort :-)

 Det mørk rosa panelet er raspet og sydd på for hånd med DMC- garn, bilde har fått osteklut og kakeserviett under seg og satt på 3D puter.
Sommerfuglene er klipt ut av et av mønsterarkene.


Innsiden :

Her har jeg brukt 12x 12 ark siden jeg ikke ville bruke det samme arket fra blokken, det hadde jeg andre planer for. 
Tagen er laget av et ark fra blokken og stempeltrykket er stanset ut med en oval, fått osteklut under seg og festet med 3D puter.

Skrivefeltet er laget enkelt med paneler, laget litt swirler i hjørner med stensil .

Materialliste

Bazill
Vanilla
Mønsterark
Maja Design - ark fra 6"x6" paper stack, Coffee in the Arbour
Maja Design - Coffee in the Harbour - Raspberry jam Cookies 12"x12"
Blomster
Gode Minner- blomster på forsiden
Puncher
Nellie Snellen - blomster (innsiden)
Martha Stewart - sommerfugl (innsiden)
Stempler
Kort og Godt - gratulere (forsiden)
North Star Stamps - dikt (innsiden)
Vintage bilde
Pion Design 
Diverse pynt
Halvperler, charms, organzabånd, osteklut, kakeservietter, stensil og brun stempelpute.

Alt som er brukt her finnes hos Gode Minner i Tønsberg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...