søndag 26. mai 2013

Nytt DT-bidrag fra meg til Gode Minner

Denne gangen synes jeg Hege og Monica var litt vanskelig....ikke nok med at vi skulle bruke en skisse som egentlig var til en LO. Vi skulle også kun bruke bazzil og Stensiler, kunne sikkert ha brukt litt mønsterark uten å få så innmarri mye kjeft, men det stod ikke i oppgaven.

Her er skissen:


Og her er mitt resultat::
 Kjenner dere igjen skissen ? Fryktelig dårlig på slike ting vet jeg.
Her har jeg brukt Craftkartong, stensiler fra Crafters Workshop, 2 stykker, en med "hønsenetting" og en med stjerner. Splattene er laget med GlimmerMist.
Tannhjulene er fra Tim Holtz og perlesnoren er fra MagicMonday. Bilde og tittel er fra klippearkene til KortogGodt.
Kantene er kraftig revet opp og svertet med Distress Ink.
Innsiden har fått en stor ramme av ColorCore Cardstock fra Grapic45. Stemplet er et gammelt fra Tim Holtz. Der kommer også metalpyntet fra.
Har også brukt Washitape med klokker fra ukjent leverandør og Dimensional Pearls fra Rangers.

Skrivefeltet har fått noe av det samme + en klokke i finèr fra Prima.



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...