torsdag 23. mai 2013

Et humoristisk bryllupskort

Godt å få litt pause fra konfirmasjonskortene...litt mange på kort tid synes jeg. Men vet at det er mange som har det slik :-)

En kollega av meg har bestilt bryllupskort til sin sønn, men ikke bare fra seg selv også fra sin mor og sin andre sønn. En utfordring da og lage 3 helt forskjellige kort. Men jeg tror jeg får det til .

Her er kortet fra sønnen. En gutt på 19 år vil vel ikke ha det sukkersøtt og for mye blonder kanskje ( håper jeg ihvertfall)

Kanten på hver side er stanset ut med en martha stewart punch, kortet er brettet etter mal om Magic-Card.

 Motivet er fra KennyK, men det er ferdig fargelagt og gitt ut av TheHobbyHouse.  Tagen er dekket med gammel bokside og svertet. Knapper fra KortogGodt, det samme er charmsen og halvperlene. Chipboardhjørnet og hjertene er fra Wycinanka.
Arkene er fra Pion sin serie Från mitt hjerta.
 Innsiden har fått et stempeltrykk fra KortogGodt. Blomster fra Prima. Rammen er stanset ut med en Spellbinderdies.

Skrivefeltet har fått en tegnet ramme, blomster fra prima, hjerte i brun kartong og et Chipboardhjerte fra Wycinanka.

Alle materialene som er brukt her uten om bilde er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...