tirsdag 19. februar 2013

Massevis av tannhjul

Så disse tøffe arkene fra Kaisercraft, Base Coat Collection og jeg måtte bare ha de.
Noen ganger savner litt tøffe røffe ark, det er jo så innmarri mange blomstrete ark.

Men nå har det kommet noen fra Kaisercraft og da måtte jeg jo leke meg litt.....ble ikke helt som jeg hadde tenkt for hodet var litt tomt...men synes det ble bra alikevel :-)
Jeg har brukt baksiden på arket Concrete. Det hadde en fin oransje farge og litt slitt murvegg preg. Men så ble jeg litt vel ivrig på Tannhjul diesene til Spellbinders og stanset ut en hel masse. Jeg stanset ut i sort bazill, gned med metallic Rub-ons i forskjellige metallfarger. så fikk alle tannhjulene et lag med 3D lakk. Deretter bygger jeg litt med 3D puter i forskjellige tykkelser slik at det blir litt dimensjon på dette. La noen metalltannhjul fra Tim Holtz noen steder rundt.
Gutten og konfirmant stemplet er fra Kort og Godt. Gutten er klipt ut og svampet med sort akrylmaling. Tok også å smurte maling med fingeren rundt kanten av mønsterarket for å få en litt tøffere kant enn det jeg kan få med stempelpute.

Her er innsiden, mønsterarket er fra samme serien og heter Corrugated Iron. Både forsiden og baksiden er brukt her. Stempel fra Stempelglede og brads til å feste panelet på, og selvfølgelig flere tannhjul.
Skrivefeltet er laget på samme måte som den andre innsiden men har fått et stempel fra Storyteller (tror jeg ihvertfall)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...