fredag 8. februar 2013

Gavepose

Som sagt likte jeg veldig godt det nye Ett Trykk som kom nå 1. Februar.
Der var det noen som hadde brukt embossingfolder på papirposene og det måtte jeg selvfølgelig prøve. Synes det ble en fin virkning på de brune posene og jeg trengte ikke så mye pynt på de.

Her er en guttevariant, eller den kan jo brukes til jente også, men jeg har valgt å gi den til en gutt.


Jeg har brukt en stjerne embossingfolder fra CraftConcept,
Julearkene til Inkido fra 2012. De har en veldig anvendelig bakside og jeg er kjempe glad for at jeg kjøpte mange mange av de.
Tim Holtz sin 3D bright Star (bare digger den).
Spellbinder sin stjerne dies
Stempler og små metall stjerner fra Kort og Godt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...