mandag 20. mars 2017

Et ras av toffifee esker

Jeg var på treff i helgen og hadde satt meg et mål om å lage pynte 8 Toffifee esker til de andre som sitter i styret i skolemusikken sammen med meg :-)

Så her er et ras fra meg 


På denne har jeg brukt ark fra Stamperia,
 blomster fra WOC og Gode Minner. 
Stempel fra Kort og Godt
Dies fra CherryLyn


Ark fra Maja Design, ,
 blomster fra WOC og Gode Minner
Stempel fra Kort og Godt
Dies fra CherryLyn


Ark fra MajaDesign (veldig gamle)
Chipboard fra Wycianka
Blomst fra Prima 
Stempel fra Kort og Godt


Ark fra Maja design
Blomster fra WOC og Prima
Stempel fra Kort og Godt 
Ukjent Dies


Ark fra Maja Design (gamle ark)
Chipboard fra Wycianka
Blomst fra Prima
Stempel fra Kort og Godt


Ark fra Kdesign
Chipboard stjerner fra Wycianka
Dotter fra Papirdesign
Stjernedies fra Spellbinders


Ark fra Kdesign, 
Chipboard stjerner fra Wycianka
Barkstjerner fra Papirdesign og blomsterbutikk.
Dotter fra Papirdesign


Ark fra Kdesign
Dies fra Sizzix
Tannhjul fra Tim Holtz
knapper

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...