mandag 23. januar 2017

"Frozen" gaveboks og kort

For lenge siden kjøpte jeg en kjempeblokk med "Frozen" papirer, 
tror faktisk det er 150 ark i pakken jeg. 
Selvfølgelig er ikke alle like flotte og spennende, 
men har da klart å få litt ut av de :-)

Her er det nyeste prosjektet med disse arkene.


Kortet er 10x 10 cm. 
Boksen er 17x 17 cm med 6,5 høye kanter.



Lokket på esken er pyntet med ganske så rene mønsterark,
 kun nyanser i blått som lager snøkrystaller. 
Jeg laget  dobbelt panel og satte det øverste på
 3D- puter med osteklut under. 

Diesen er stanset ut av speilark og er også satt på 3D- puter. 
Motivet er klipt ut av et av mønsterarkene og også satt på 3D-puter. 

Stemplene er stemplet på remser av bazzil og limt på speilarket.


Boksen sett fra siden, her ser du tydelig at lageret mitt
 med 3D- puter sank betraktelig :-)

Sidene er dekket med mønsterark fra blokken.


Innsiden av boksen 
 

Innsiden er også dekket med mønsterark fra blokken, 
hadde jeg laget esken om igjen hadde jeg nok brukt
 bazzil også som panel her, boksen er stor 
og mønsterarkene er tynne så kantene blir litt svake.

Motivene i bunnen er klipt ut fra mønsterark, 
Sirkelmotivet er limt rett på mens Anne er festet på 3D- puter.
 


Innsiden av lokket er gjort enklere.

Her er det brukt et mønsterark med motiv....
jeg har kun brukt glitterlim og tusj for å få det til å glitre. 

Stemplet er stemplet på bazzil og stanset ut.

Kortet :

 

Jeg har brukt rester av arkene som er brukt til boksen.

Et sløyfebånd er satt rett over panelet, stemplet er stemplet rett på. 
Motivet er stanset ut og satt på 3D-puter.

Snøkrystallene har fått lag med glitterlim :-)
 

Innsiden av kortet er gjort enkel.
 

Kan si at mottaker ble veldig fornøyd :-)

Materialliste

Kartong
Bazzil - hvit
Bazzil - speilark
Mønsterark
Sandylion - Frozen, mega pack
Dies
Kort og Godt - sirkel med søm
Kort og Godt - Dekorramme, oval
Puncher
Martha Stewart - snøkrystaller
Nellie Snellen - blomster
Stempler
Staz - lokket på boksen
Kort og Godt - resten
Pynt
Kaisercraft - halvperler
Papirdesign - dotter 
Wink of Stella - glittertusj
Ranger - glitterlim
Bånd
Osteklut


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...