mandag 13. juni 2016

En liten tags

Ikke så ofte jeg lager tags, men det hadde jeg lyst til nå.

Jeg brukte en vanlig manila craft tag som base og dekte den
 med mønsterark på begge sider.


På pulten min lå det 2 små biter av punchnilla som jeg stiftet fast på mønsterarket, en bit blonde fikk også plass under en lang bit bølgepapp.


Kaninene er klipt ut av mønsterarket og satt på 3D- puter.
 3 halvperler nederst i hjørnet.



"Billetten" er et stempel jeg er så heldig at jeg har blitt sponset av 
Gitte Garvik ( tidligere Kreative Hender)
 men du kan kjøpe det her.


Baksiden :



Gjort enkel med mønsterark,
Kaninen i hjørnet er klipt ut fra et mønsterark og limt på 3D- puter.

Det stillige gratulere stemplet er også fra tidligere Kreative Hender
 og kan også kjøpes her.

Materialliste

Mønsterark
Panduro - Paper Pad
Stempler
Kreative Hender - Billett
Kreative Hender - gratulere
Pynt
Panduro - Punchnilla
Mariannes Design - Blonde
Kaisercraft - halvperler
Ukjent - Bølgepapp




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...