søndag 6. desember 2015

Toffifee med Pion Design

Jeg forbereder meg til et lite julemarked, men med det tempo jeg har,
 kan det jo hende jeg har noe å selge til nesten år :-)

Her har jeg laget 2 toffifee esker med arkene fra Pion Design, Glistening Season.


Her har jeg brukt en av kartongene i blått fra pion til panel.
Motivet er fra et av mønsterarkene som jeg har stanset ut med en oval Spellbinders.  
Tagene er laget av 2 forskjellige 6"x 6" .
Motivet har fått osteklut og satt på 3D- puter.
Arkstrimlene er skjært ut fra arket med border. Det ene er satt på toppen av blonden for å skjule limkanten.
Snøfnuggene er stanset ut med en kant  og hjørnepunch fra Martha Stewart.
3 halvperler og en sløyfe av blondebåndet er satt på tilslutt. 
Alle kanter er svertet med blå stempelpute.


Kantene har fått panel av et  mønsterark jeg hadde en rest av.


Den andre esken har jeg laget stående :



Her har jeg valgt et av de stripete mønsterarkene, jeg har rufset kantene for et litt røffere uttrykk.
Motivet er også fra Pion, jeg har også rufset dette.  
En kakeserviett har blitt lagt i bunn, over der har jeg bølgepapp.
Bølgepappen har fått osteklut under seg og et strøk med Gesso på seg.
Blonden er satt i nedkant på bølgepappen og en sløyfe har fått plass på siden.
Snøkrystallene har fått et strøk av glitterpenn og er stanset ut med Martha Stewart punch.
Chipboarden fra Papirdesign har også fått litt osteklut under seg.
Halvperler i hjørnene.
Alle kanter er svartet med brun distress stempelpute.



Nærbilde av bølgepapp og sløyfe.


Kantene på esken har fått samme mønsterark som den forrige.
Her har jeg ikke rufset kantene.

1 kommentar:

  1. Lager du ny eske eller limer du det utenpå den eska som "følger med"? :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...