mandag 14. september 2015

Et enkelt kort

Noen ganger må det gå litt raskere enn andre ganger :-)

Det hender man glemmer en bursdag eller 2, da er det kjekt å kunne lage noen kort i full fart. 

Kort med mye farger og lite pynt.

Her er et slikt ett :


Når jeg var i USA i sommer var det så mye kuuul Duck Tape
 ( vet de har det her i Norge også men det er jo så dyrt )
Så jeg måtte bare kjøpe noen ruller, men når prisen var rundt 25 kroner pr rull går det jo ann :-)

Selve kortet er laget i sort bazzill, panelet er en kartong i sort med rosa kjerne. 
Her har jeg brukt sandpapir for å få til et røft utseende.
Jeg har laget 2 store vimpler med bazzill kledd med Duck Tape,
Båndet er satt der for å skjule en feil jeg gjorde med sandpapiret ;-)
Blomsten er flere år gammel men fra Prima, 
noen knapper slang jeg rundt og limte på.
Teksten er chipboard som er tusjet i orange før jeg har lagt på GlossyAccent.


Nærbilde av kantene på kartongen med rosa kjerne.
Jeg bare digger den effekten.


Innsiden er gjort meget rosa og veldig enkel. 
Jeg har brukt en kantpuncher fra Martha Stewart, 
Stanset ut en blomst med DuckTape, 
limt på litt knapper og stemplet.


Skrivefeltet er akkurat likt, jeg har bare limt blomsten og knappene i motsatt hjørne. 

Klar ferdig til å løpe i bursdag, kort gjort på 20- 30 min :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...