tirsdag 31. mars 2015

Invitasjon til konfirmasjon

Jeg har laget invitasjoner til en liten konfirmasjon i nabolaget.

Bildene er dårlige for plutselig var det levering og jeg hadde bare en dårlig telefon å ta bilder med :-( beklager .


 Innbydelsene er laget etter kryssteknikken.
 Et halv bazzil som jeg har preget i 3 like deler, for så å skrå nedover på begge utsidene.
Jeg har dekket skråkantene og den innsiden som synes før jeg har limt den sammen. 
Blonden er festet rundt og knytt en sløyfe som er limt på. 
Invitasjon er en dies fra Kaboks med skygge.
Sommerfugler fra Kort og Godt.


Tagen er laget av hvit bazzil som passer inn i lommen og 
jeg har brukt en Martha Stewart kantpunch langs toppen.
 Blomstene er punchet og preget med en blomsterpunch fra Nellie Snellen.


Papirene som er brukt er fra Papirdesign.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...