lørdag 15. november 2014

Farsdagskort 2014

Det har jo vært farsdag og tradisjonenstro må mannen i huset få et kort og en liten gave :-)

I år laget jeg en tag:





I bunnen er det en #10 size tag fra Ranger. 
Tagen er dekket av et mønsterark fra K-design.
Oppå mønsterarket har jeg først lagt bølgepapp og metalmesh,
 deretter har jeg funnet frem pynt jeg ville ha på.
Bildet har fått litt sort akrylmaling lagt litt røft på langs kanten. 
Har lagt bilde på og bare lagt pyntet under for å se hvor pynten passer. 
Med hjelp av 3D- puter og lim har jeg funnet en måte å få alt på plass :-)

Materialliste
Tag
Ranger - 10" tags
Mønsterark
K-design - Autumn Cheeker plate (baksiden)
K-design - Mitt livs prosjekt - Høst (PL- løsning på ark)
Pynt
Tim Holtz - tannhjul
Studio Callico - Wood weener, små stjerner
Prima - metalklokke
Nille - Wood weener, store stjerner
Farge
Tim Holtz - brun distress stain
Diverse
Sort akrylmaling, sort stempelpute, metalmesh, metalsykkel (binders), gamle boksider, basttråd og charms

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...