torsdag 25. september 2014

Gaveboks

Dette skulle ha vært bidrag til Anonyme Timeglass - Del 2, men ute som jeg var i siste liten hadde jeg virkelig ikke tid til en stor oppdatering av PC`n.
 Fikk dessverre ikke levert den i tide :-) Men sånn er det når du limer på siste blomsten 5 min før fristen går ut :-)

Oppgaven denne gangen var å lage en boks eller et  altered prosjekt, elsket oppgaven og hadde mange planer men havnet til slutt på å lage en vanlig boks .

 Her har jeg lagt tremønstret kontaktpapir på vanlig Bazill før jeg preger til boksen,
selve boksen har blitt 10x 10 cm, med en høyde på 4 cm. 


Synes fargen og strukturen på boksen var så flott + at tiden ble relativ liten så jeg dekorerte den enkelt. 
Alle blomstene har fåt en dæsj glitterlim siden jeg måtte ha med enten, mist, glitter eller gesso i oppgaven.


Her er boksen sett fra siden, jeg limte først på den tynne blonden så det rosa silkebåndet akkurat slik at det dekte toppen av blonden. Deretter laget jeg en sløyfe av både blonden og båndet som jeg limte oppå

Materialliste
Bazill
Blomster
Gode Minner - alle sammen er fra Gode Minners egen produksjon
Pynt
Papirdesign - dotter
Wycinanka - chipboard, gratulere
Ukjent - Kontaktpapir, tremønstret.
Blonde, slikebånd, glitterlim og kakeserviett

Alt jeg har brukt her utenom kontaktpapiret ( som jeg har hatt på hylla i mange år) er kjøpt på 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...