tirsdag 27. mai 2014

Vertinnegave

Denne månedens utfordring fra jentene på Gode Minner var "Klin og Klæsj" !!
Dere som har fulgt med i bloggen min vet at det ikke er så mye klin med det jeg lager så jeg synes egentlig utfordringen var stor, men desto større glede når jeg fant ut hva jeg skulle lage :-)

Sommeren står for dør og jeg ville lage noe jeg kunne ha tatt med meg til et av sommerens besøk hos gode venner.

  Jeg valgte derfor å lage en liten boks med plass til litt sjokolade eller en annen liten ting, men siden jeg har valgt å bruke kaloristempler er det vel en liten søtsak som er påkrevet akkurat på denne boksen.

Før jeg monterte boksen brukte jeg stensil og Yes- pasta for å få litt struktur i selve basen. Når det var tørt sprayet jeg litt random på med Dylusions spray. Deretter tok jeg å sprayet  Gesso over for å dempe fargene fra Dylusions. Her brukte jeg mange tynne lag :-)

 Blomstene på lokket var egentlig i mange forskjellige farger og varianter som jeg limte på og sprayet med Gesso for deretter å farge med Dylusion på blonde og selve lokket også. Og selvfølgelig Gesso spray over der igjen til den matchet boksen

 Festet en kakeserviett ved det ene hjørnet, stemplet på stemplet og stanset ut sirkelen.Stemplet er festet med en 3D pute på den ene siden slik at det ikke ble så flatt inn mot blomsten . Blomsten her er slik fra butikken og er i fra Gode Minners eget utvalg av blomster. De heter Spesial Liljer og er utrolig vakre :-)

Bak siden fikk også et stempel som er festet på 3D puter og jeg har limt en perlesnor for å skjule putene. 

De andre sidene på boksen har fått sommerfugler utstanset med punch fra et ark som er sprayet på lik linje som boks og lokk

Materialliste
Hvit bazzil til boksen, stempeltrykk og sommerfugler
Sprayer
Dylusion Ink Spray - Fresh Lemon, Crushed Grape, London Blue og Bubblegum Pink
Gesso spray
Blomster
Gode Minner - Spesial lilje i hjørnet med kakeservietten
På lokket -  Forskjellige levrandører og farger
Stempler
Kort og Godt
Pynt
Kort og Godt - Stor og liten metal sommerfugl i metal
Puncher
Martha Stewart - stor sommerfugl
Fiskars - liten sommerfugl
Diverse
Blonde, Yes Paste, Stensil, Brun stempelpute, Peacook feathers Distress Ink

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...