tirsdag 5. november 2013

Enkel gaveboks til tulla mi

På treffet i Stavern fant jeg disse ferdig kuttete "smellbombomene".
Jeg har tidligere stanset de ut fra en dies på BigShot Pro.

Akkurat passe stor til å gi en liten overraskelse til noen, her har jeg bare brukt den ferdig kuttete som mal.

 Nærbilde av motivet, motivet er fra Pion.

 Esken er firkantet og jeg har brukt punch på toppen og bunn for en avslutning.









Materialliste
Vanilla bazzil
Mønsterark
Maja Design - Vintage basic Autumn
Stempler
Kreativ Hobby - Kuleste jenta
Kort og Godt - Sjokoladedikt og Verdens beste
Puncher
Martha Stewart - kantpuncher x 2
Fiskars - sommerfugl
Blomster
Gode Minner - roser
Spellbinders - hvit gardenia
Diverse
Halvperler, organzabånd og brun stempelpute

5 kommentarer:

  1. Denne gaveboksen er fin. Smart å bruke en ferdig boks som mal, og koselig å få en gave på denne måten. Hadde jeg fått den, ville jeg ha ventet litt med å åpne den ;)

    SvarSlett
  2. Denne gaveboksen er fin. Smart å bruke en ferdig boks som mal, og koselig å få en gave på denne måten. Hadde jeg fått den, ville jeg ha ventet litt med å åpne den ;)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  4. Åhh, så fin denne var Gro, flott design og fint dekorert. Ønsker deg ei flott helg og håper vi sees snart. ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...