onsdag 16. oktober 2013

Et av kurskortene

Lenge siden jeg har fått lagt ut noe her nå, men nå var jeg klar igjen :-)

Jeg skulle ha holdt kurs for nybegynnere på Gode Minner for en uke siden, men dessverre ble jeg og resten av huset slått ut av sykdom her så jeg hadde ingen mulighet til å gjennomføre det.
Men kortene ble jo ferdig på forhånd og her er ett av de.

 Kortet er laget liggende i str. 20x 15 cm. Bildet og tager har fått 3D puter under seg.


Materialliste

Hvit Bazzil
Mønsterark:
papirdesign- julehilsen Gledelig jul og låvevegg 
Stempel:
Papirdesign- tekststempel
Blomster
Storyteller- julestjerner og røde roseknopper
Gode Minner - hvite roser
Prima - flate blomster inni (utrolig gamle)
Puncher
Martha Stewart -  granbar
EC succes -  hjerter
Dies
Tim Holtz - tag
Nellie Snellen - oval
Diverse
Sort stempelpute, organzabånd, halvperler, papirtape og charms

Alt som er brukt på dette kortet er fra Gode Minner i Tønsberg


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...