søndag 15. september 2013

The winner of my Blogcandy :-)

Tusen takk for alle gode kommentarer jeg har fått i forbindelse med bloggcandyen min, dette har vært spennende og det blir ikke siste gangen.

Jeg har brukt Random. org til å trekke men dessverre skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle dele denne så jeg håper dere stoler på meg når jeg sier at vinneren er :


Jeg håper du sender adressen din til meg på :
liv-emilie@hotmail.com
innen 14 dager
---------

Thanks for all the good comments I have received in connection with bloggcandyen my, this has been exciting and it will not be the last time.

 I have used Random. org to draw but unfortunately I did not understand how I should share this so I hope you trust me when I say that the winner is:


I hope you send your address to me at:
liv-emilie@hotmail.com
within 14 days 

1 kommentar:

  1. oh that's so nice to hear. this is my first candy win. yay thank u so much, will mail u shortly. hugs hridya xoxo

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...