fredag 16. november 2012

Dobbelt ZigZag kort

Har en bestilling på et kort fra en kollega til en annen.
Det er bare at disse damene bestiller kort fra meg til hverandre og jeg tok litt i sist og laget dobbelt tag kort med masse pynt.
Så jeg måtte  jo finne på noe spennende denne gangen også.

Så etter en blogg runde fant jeg et herlig kort hos Marianne

 Jeg har brukt nye ark fra Bildmålarne, stempel fra Norsk Stempelblad og roser fra Kort og Godt. Punchen er fra Martha Stewart.
 Inne i kortet har jeg pyntet med halvperler fra Kort og Godt, bladpunch fra martha Stewart. Utklippsbildet er fra Sagene Design.
I en bortgjemt klaff har jeg igjen brukt stempel fra Norsk Stempelblad AS  og flate blomster fra Hobbyhimmelen.

Alt jeg har brukt her utenom blomstene fra Hobbyhimmelen kan kjøpes på Gode Minner i Tønsberg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...