lørdag 15. september 2012

Årets første julekort

Idag er det vist 100 dager til jul (ifølge dem som teller) og hva passer bedre da enn å poste årets første julekort.
Dette kortet er liftet fritt etter et kort jeg fant i det siste Magnolia bladet. Synes det var så fantastiskt fint i sitt opplegg og detaljer.






Her har jeg brukt forskjellige juleark fra i fjor og året før tror jeg, blonde, bølgepapp malt over med gesso, julestjerner og roser fra Storyteller, og en liten kakeserviett, alt kjøpt på Gode Minner i Tønsberg.
"Granbaret" er kjøpt på Hobbykunst på Vestby.

Siden jeg likte kortet så godt og trengte et kort i full fart til en bursdag tulla skulle i laget jeg et jentekort også med samme opplegg




Jeg pynter alle kortene mine på innsiden også men er ikke så flink til å ta bilde av innsiden men det hadde jeg gjort på dette jentekortet så da slenger jeg med den også.




Jeg har brukt et utrolig gammelt ark som jeg ikke helt hvor kommer fra. blonde og snurreblomster fra Kort og Godt . Roser fra Storyteller. Knapper fra en gammel kjole til tulla.
Innsiden er pyntet med stempel som jeg ikke husker leverandøren på med en dies fra Marianne Design.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...