onsdag 9. mai 2012

konfirmasjonskort

Jeg fikk en litt uventet bestilling på et konfirmasjonskort her om dagen. Ikke kjenner jeg konfirmanten, ikke kjenner jeg damen som bestilte.
Det eneste jeg fikk vite var at hun ikke var så rosa og at hun var intressert i kortlaging denne konfirmanten.
Moren var veldig opptatt av hva som var stemplet av tekst inne i kortet men fikk ikke pratet så mye om dette før hun ilte videre.

her er innsiden av kortet, dette er laget etter en mal jeg fant inne hos Marthe





Her er utsiden av kortet med "mitt" merke helt bakerts, jeg broderer bestandig en blomst på jentekortene jeg lager.

Jeg var skikkelig spent når jeg reiste ut for å levere det i dag men hun ble så fornøyd. Det er moro det!!!

Har brukt de nye arkene til Maja Design, Vintage summer!! Elsker dem!


1 kommentar:

  1. Suuper fint kort, så gjennomført hele veien. Skikkelig fint. Takk for koselige kommentarer i bloggen min. ;-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...