mandag 15. mai 2017

17. Mai tags


Det er den tiden av året som jeg som korpsleder er så glad i :-)

Den tiden i året som alle er glad i korps, 

og som viser at de setter pris på alle de barna jeg er super glad i. 

17. Mai på morgen skal jeg holde tale 
og jeg skal gi bort noen blomsterbuketter. 

Så her vil jeg vise dere 2 av tagsene som kommer til å følge disse bukettene.

I den store haugen av ark jeg har hjemme viste jeg
 at jeg hadde noen blå ark som passet veldig til disse.


Her har jeg dekt en helt vanlig manillatags med mønsterark på hver side. 

Bølgepappen har fått et strøk gesso på seg, 
her har jeg slurvet for å få et litt tøffere inntrykk. 
Så mønsterpapiret har også fått litt på seg. 

En osteklut er revet i stykker og blitt lagt under
 sammen med en bit rød punchnilla.

Papirsugerør er delt i 2 og limt på. 

En blondebit er limt over. 

Stor rød rose er limt på over 2 små biter av 17. mai bånd.

Følte jeg manglet noe så det ble 2 roser i hvitt også.


Tags nr 2 fikk samme oppskrift, men her valgte jeg en blå rose. 


Baksiden er laget enkel og er helt lik på begge to.

Jeg stemplet på hvit bazill, 
fant frem en bit punchnilla og limte på
3 treblomster i rødt/ hvitt og blått


Som dere ser er de ganske så like, men det gjør ikke noe.

Materialliste

Kartong
Bazzil - hvit
Mønsterark
BoBunny - Anthem sovereign
Stempel
Kort og Godt - vers
Pynt
Prima - rød og blå rose
Gode Minner - hvite roser
Nille - treblomster
Europris - sugerør
Ukjent - bølgepapp, blonde, sløyfebånd


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...