fredag 7. april 2017

Konfirmasjonskort

Dette kortet har jeg liftet fra et kort jeg har sett og lagret i hodet mitt,
 men dessverre husker jeg ikke fra hvem. Beklager.

Kortet er i størrelse 12x 15 cm.


Her har jeg brukt et rosa ark med trepaneler som panel,
på det sorte arket har jeg avrundet hjørnene på 2 sider
 og satt det på 3D- puter.
En bord på arket ble brukt til å lage et banner som er limt rett på. 

"Klem" er stemplet på et mønsterark og stanset ut.
Dette er satt på 3D-puter.
Jeg stanset ut blader og limte på blomster.
Halvperler har fått plass i hjørnene som ikke er avrundet.


Det sammen panelet er brukt på innsiden.

Her har jeg stemplet et dikt på bazill i samme fargen som basen 
og jeg har satt dette på et panel i sort.
Dette er satt på 3D- puter og laget slik at man kan stikke en seddel eller gavekort under.

Sirkelen er stanset ut i samme mønsterark som forsiden. 
Tagen og blomstene er laget av rester fra mønsterarkene. 
Blomstene har fått halvperler i midten.


Skrivefeltet har fått et kantstempel og 2 halvperler.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...