onsdag 15. mars 2017

Sprudlende gave

Noen ganger har jeg lyst til å gi bort en flaske vin og i dag er en slik dag :-)

For et par helger siden ble vi invitert på bursdagsfest,
men vi kunne ikke møte opp. 
Men siden de var så snille å invitere oss 
synes jeg de fortjener en liten oppmerksomhet.

Idag er dagen jeg skal treffe de igjen 


Fikk det litt travelt og siden jeg holder på å pakke til Tønsbergtreffet,
 tok jeg i grunnen bare det jeg hadde på pulten :-)
Og det passet jo utrolig bra til den grønne flasken jeg hadde kjøpt inn :-)


Jeg dekket en tag med trepanelark fra Bella !iWood paperz.
En dollie og en tag ble plassert under osteklut som er revet opp. 
Jeg fant noen "metaltråder" i en blomsterbutikk,
 disse har jeg revet av en liten neve og lagt sammen med ostekluten. 
En blonde og en liten del av chipboard
 lå foran meg så det ble limt i nedkant på tagen. 

Sugerør og blonde hadde jeg også der.

De grønne blomstene er fra WOC og de måtte jeg hente frem. 

Stempler fra Staz.

Da ble det litt ryddigere på pulten og jeg fikk laget gaven ferdig :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...