onsdag 4. mai 2016

Jukser litt.....

For en stund siden fikk jeg en blokk, med ferdig designet kort, eller Studiolight har en blokk med forslag til kort og alt stanset ut.
 Blokken er laget slik at det er bare å trykke ut detaljer og lime de på plass og
 vips så har du forsiden av et kort.
Med hjelp av 3D- puter i forskjellige høyder vil du få bygd opp kortet men jeg synes det er litt "flatt" når alt er i papir.  
Men jeg hadde veldig lyst til å prøve :-)

Siden Studiolight har lagt opp Layouten
 for kortet er det jo veldig enkelt å lage.


Må innrømme at det ble altfor enkelt og flatt med bare papir 
så jeg har jukset litt med andre detaljer.
Strien var fotografert på bakgrunnen men jeg klipte ut en bit strie 
og limte rett på bilde.
Sløyfebåndet er plassert riktig i forhold til hvor den skulle være
 utifra bilde, men er et ekte sløyfebånd.
Knapper er også byttet ut.
Jeg valgte å bruke 3D- puter og 3D- lakk for å få enda mer liv på kortet.


Noen blomster valgte jeg å bruke som de var 
og andre ble erstattet med vanlige blomster.
Dette gjorde jeg på begge blomsterdekorasjonene. 
Jeg valgte blomster som lignet og var like store som de som var avbildet.
 

Innsiden har jeg gjort enkel med å stanse ut en firkant
 med Martha Stewart punch,
 stemplet og tegnet rundt kanten.
Detaljene er trykket ut av die-cut arket fra Studiolight.
Det ene hjertet har fått 3D- lakk på seg og satt på 3D- puter.


Skrivefeltet har fått de samme hjertene som er laget på samme måten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...