søndag 24. januar 2016

Vertinnegave/ påskegave i nye Pion

Når man får kloa i disse vakre arkene, da vil man bare leke med lim og skjærebrett :-)

Jeg fikk dessverre ikke sitti så fort og så tidllig jeg ville,
 men en time denne helgen har det blitt.
Glasset stod der og her i huset er vi mye hos hyttenaboer i påske,
 så denne blir gøy å fylle med ett eller annet av godteri :-)

Glasset har jeg kjøpt hos en lokal bokhandel,
men du finner nok lignende overalt :-)


Jeg valgte her å lage et magebelte av det gule mønsterarket.
Det er lagt dobbelt med blonde imellom både oppe og nede. 
Borden med kyllingene er limt på med 3D- tape.


Bildet er klipt ut av samme mønsterark som det gule magebeltet
( bare baksiden),
dette er limt på en die- cut fra Spellbinders.
Kanten på bildet er svertet med Distress Ink.


Jeg har limt på blomster i forskjellige gul nyanser.
Fjæren har limt på i bånn.
Har punchet "blader" i lys bazzill som jeg har puttet litt her og der.
En sløyfe i bunden har blitt prikken over i´en.
3 blomster i det øvre hjørnet .


Et stempel som jeg ikke bruker så mye men
 som jeg er utrolig glad for at jeg har.
Siden borden er satt på 3D- puter så er denne limt rett på.

Materilliste

Bazzill
Vanilla
Mønsterark
Pion Design - Easter Greetings - borders PD 7016
Pion Design - Easter Greetings - easter morning PD 7004
Blomster
Gode Minner - Rose knopper
Gode Minner - mellom roser
Papirdesign - stor rose
WOC - små roser og krysantemum
Stempel
Kreativ Hobby - påskestempel
Diverse
Tim Holtz - Tea dye
Blonde
fjær

Det meste jeg har brukt her er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg,
de har også nettbutikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...