tirsdag 8. desember 2015

Valentineboks

Jeg har virkelig mistet gnisten inne på hobbyrommet mitt den siste tiden. 

Tror jeg har gått lei av å lage juleting, og det midt i innspurten for julemesse og julekortproduksjon.

Det hjalp litt når jeg fikk en DT- oppgave fra Gode Minner om en vertinnegave til Nyttårsaften.
Når jeg var å leverte den fant jeg disse fantastiske
Valentinearkene fra Authentique. 
Selvfølgelig ble det med meg noen hjem sammen med
 desemberutgaven av Ett Trykk.

I dette bladet hadde Elizabeth Elton laget en fantastisk juleeske,
 den måtte jeg prøve :-)

Så her er resultatet av vakre valentinesark fra Authentique
og esken som jeg fant malen til her


Jeg laget boksen i hvit bazzill, siden arkene blander 2 farger rosa og rødt 
sammen med grått og sort har jeg gjort det samme. 
Så på forsiden har jeg valgt å lage paneler av en lys rosa og en skarp rosa.
Mønsterarket, med nøkler og låser, på har jeg rufset kantene på .
Oppå der har jeg lagt en kakeserviette, og 2 små paneler av mønsterark. 
Under begge panelene har jeg satt 3D- puter i forskjellige høyder,
 under det store panelet har jeg også lagt osteklut for å få enda et uttrykk.
2 vimpler, som er laget av litt mønsterark har fått plass i det ene hjørnet.
Bildet er fra et av mønsterarkene, her er også kantene rufset. 
Under den ene siden av bildet har jeg satt en kant med rød bazzill stanset ut med en kantpunch.
En stor dobbelsløyfe av blonde har fått plass oppå en stor hjertelås av metal.
Blomster har blitt plassert etterpå.

Det røde hjertet, den røde skriften og de røde rosene har fått et strøk med glitterpenn fra Wink of Stella.

Alle kanter er svertet med sort stempelpute.



Det er doble paneler av bazzill også inni boksen,
 men her i rødt og lys rosa for at det skulle passe litt bedre de
 mønsterarkene jeg har brukt på boksen. 
Sirkelen er stanset ut med en dies fra Nellie Snellen, 
her skal jeg skrive en liten hilsen når dagen kommer.


Bildet tatt fra siden, boksen er ganske høy, hele 3" høy så selve "kortet" bærer jo preg av dette.

Vanskelig å se men man ser at det er litt glimmer på de røde blomstene.

Et lite nærbilde av borden og vimplene.

Materialliste.

Bazzill
hvit, rød, lys rosa og skarp rosa
Mønsterark
Authentique - Adore - Blusing
Authentique - Adore- Enhancements
Authentique - Adore  - Passage
Blomster
Gode Minner - Røde og hvite roser
Gode Minner - Hvite liljer
Storyteller - Røde roseknopper
Dies
Nellie Snellen - rund dollies
Punch
Martha Stewart - kantpunch
Diverse
Wink og Stella - glitterpenn
Tim Holtz - sort distress
Osteklut, bånd, blonde, kakeserviett og charms

 Alt jeg har brukt kan du kjøpe på Gode Minner i Tønsberg, de har også nettbutikk


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...