onsdag 19. august 2015

Maisboks fikk nytt liv :-)

Min bror synes vel kanskje at jeg bruker litt for mange penger på hobbyen min. 
Hoderisting når han ser inn på hobbyrommet hører med når han er på besøk.
Men han er også oppriktig intressert i duppedingser og andre ting som finnes der.

Nå fylte han 40 år og jeg hadde lyst til å lage noe han kanskje ikke hadde sett før :-)

Jeg fant frem boksåpneren min fra Tupperware og åpnet en maisboks i bunnen :-)
( du kan helt sikkert bruke andre boksåpnere om det skjærer pent )
Jeg fylte boksen med et gavekort og litt sjokolade slik at den veide nøyaktig det samme som en boks mais.
Deretter limte jeg bunnen på med litt glossy lim :-)


Ingen tvil om hvilke fotballag han heier på :-)
Bildet er skrevet ut fra Liverpool sin hjemmeside :-)

Jeg valgte å ha et "panelark" rundt boksen siden han er snekker av yrke :-)
Knottene på siden er fra Prima.


Jeg fant et stempel fra Kreativ Hobby som jeg stemplet på en sirkel som er limt på.
Verktøyet kjøpte jeg for mange år siden, men fikk endelig brukt det til noe :-)
Tagen har fått ekte finér limt på som et mønsterark.
Stempeltrykket er fra Kort og Godt og er stemplet på bazzill.
Pyntet med litt pynt fra ølbokser ( glad i øl, er han også).
Pilen er chipboard fra Wycianka.
Metallsnoren er fra klesbutikken WOW.

Tagen har også fått en charms med Liverpool emblem .

Må få lov til å si til slutt at han ble mektig imponert og hadde ikke lyst til å åpne boksen,
Men det måtte han jo siden gaven var inni :-)
Løsningen ble at han åpnet lokket litt og lirket ut sjokolade og gavekort :-)

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig besøk i bloggen min! Nå har jeg kommet på gjenbesøk her hos deg, og jammen er jeg imponert! Herlighet så flink du er! Så mye lekkert, nydelig, stilig og fantastisk flott du lager!
    Unni :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...