fredag 12. juni 2015

Gavepose

Sist jeg var på scrappetreff var jeg på søndag helt tom for ideer,
 det er bare noen ganger det stopper helt opp :-)

Jeg var så heldig at jeg satt ved siden av Ann-Cathrin og hun lette etter bilde å bruke på sitt kort. 
Hun hadde en hel haug ferdigfargede digistamp fra KennyK 
( disse er fargelagt og man kan kjøpe de fra siden dems og skrive de ut på printer selv ).
Og et av disse motivene fikk meg til å tenke på dette fantastiske arket fra K-design.

Det passet jo perfekt .

For at jeg ikke skulle vri hjernecellene mer enn nødvendig denne søndagen valgte jeg å lage en gavepose av arket. Jeg brukte punchboardet fra WeRMemoryKeepers som lager en poser og brukte hele lengden :-)


Jeg valgte å klippe tett på motivet slik at det ikke ble noen hvit kant rundt. 
Motivet er festet på 3D- puter får å få det litt opp fra bakrunnen.
Stemplet er stemplet på hvit bazzill, og svertet med gul, grønn og rosa distress pute.
Hullet på posen er punchet ut med en sirkelpunch.
 

Baksiden er gjort like enkel med et stempeltrykk inni i en spellbinderdies.
Snurreblomster i forskjellige farger har fått litt farget osteklut under seg.
Ostekluten er farget med de samme fargene jeg har svertet stempeltrykkene med.
 

Sløyfen er laget av et gavebånd jeg kjøpte i Tyskland for mange år siden, 
er passer ordtaket den som sparer den har :-)

Materialliste

Hvit bazzill ( til stempeltrykk)
Mønsterark
K-Design - Watercolour
Dies
Spellbinders
Punch
Tonic - sirkelpunch
WeRMemoryKeepers - punchboard, Gift Bag
Motiv
KennyK - ferdigfargelagt digistamps
Blomster
Kort og Godt - Snurreblomster
Stempel
North Star Stamp - kuleste jente
Stempelglede - vers
Diverse
DistressInk, osteklut og sløyfebånd

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...