onsdag 27. mai 2015

Bryllupskort, lilla

I begynnelsen av Mai hadde jeg kurs på Gode Minner i Tønsberg, 
vi laget da et bryllupskort med arkene til Pion Design sine sarte papirer.

Her er link til det kortet og beskrivelse på hvordan det er satt sammen .

Bilde av orginal kortet




Kortet har ligget på Gode Minner til inspirasjon, og for en uke siden fikk jeg telefon fra Monica
 med spørsmål om jeg hadde tid og lyst til å lage et bryllupskort til en kunde.
Og det hadde jeg både tid og lyst til :-)

Kunden ville ha kortet i lilla og ble vist de lekre lilla arkene til Papirdesign.


Det er jammen spennende å se hvordan et kort får et helt annet uttrykk med andre ark og farger.
Synes det var veldig rart til å begynne med,
 men etterhvert som jeg jobbet med kortet ble jeg mer og mer begeistret.
Siden kunden bare hadde pratet med Monica og ikke meg,
og det var kurskortet hun falt for er kortet laget nesten helt likt som orginalen.


Blomstene har denne gangen også fått et lag med gesso, både for å dempe fargen og for effekten.


Torde heller ikke å bytte ut tekststemplet men teksten fra Kort og Godt er flott så det gjør da ingenting :-)


Blomstene på skrivefeltet er stanset ut med Nellie Snellen punch.


En liten bit osteklut under noen av blomstene for en ekstra effekt :-)

Materialliste

Bazzill
Lilla og Craft
Mønsterark
Papirdesign - Hell og Lykke - smil til verden
Papirdesign - Hell og Lykke - snill og tøff
Papirdesign - Forventning - blomsterduft
Piondesign - bilde fra bryllupsserien
Dies
Spellbinders
Puncher
Nellie Snellen - blomster
Blomster
Gode Minner - Roser og liljer
Papirdesign - Hvite blomster på forsiden
Stempel
Kort og Godt - bryllupsdikt
Diverse
Brun papirpose, osteklut, blonder, bånd og lilla stempelpute

Alt jeg har brukt her er å få kjøpt på Gode Minner, de har også nettbutikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...