søndag 14. september 2014

DT- bidrag Gode Minner, september

 Vi var så heldig å få leke med de nye arkene til Papirdesign.
Vi skulle lage julekort og mitt skulle være i størrelsen 10x15 cm :-)


 Jeg falt så for denne uglen, den var fantastisk og jeg ville at den skulle ha hovedrollen på kortet mitt :-)
Jeg har klipt den ut av et av mønsterarkene fra Papirdesign, ryktet vil ha det til at den også kommer som stempel, noe jeg så inderlig håper på :-)
Uglen har fått et strøk crackle paint fra Ranger over seg, den er blitt limt på med 3D puter på en stjerne. Stjernen er klipt ut av både mønsterark og rød bazill og fått osteklut mellom de 2 lagene. 
Selve kortet har  fått en matte av brun bazill før jeg har limt på mønsterark, blonden er plassert under stjernen og stjernen er limt på med 3D puter.
Til slutt har jeg limt på små stjerner av Wood Weener, farget med brun Distress Stain.
Blomsten plasserte jeg på blonden og epoxy sirkelen satte jeg rett på mønsterarket for å fremheve et av "God Jul" trykkene som var på det :-)


Innsiden har fått matte av både brun, hvit og rød bazill.
Stemplet er blitt stemplet på hvit bazill og stanset ut av en oval dies.
Båndet med God Jul er lagt over alle mattene og limt på bak.
Stjerner av Wood Weener er farget med brun Distress Stain og limt på. 


Skrivefeltet er laget med matte av brun og hvit bazill, den røde har jeg skjært ut som ramme og limt på oppå den hvite.
Stjerner og stempel :-)

Material liste 

Bazill
Rød, brun og hvit
Mønsterark
Papirdesign -Stille natt - kvelden før kvelden og Juleminner
Stempler
Kort og Godt - dikt og tekst
Pynt
Storyteller - Julestjerne blomst
Studio Calico - Wood Veneer stjerner
Diverse
Osteklut, epoxy sirkel, blonde, Distress Stain og brun stempelpute

Alt kan kjøpes på Gode Minner i Tønsberg, de har også nettbutikk :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort!!
    Jeg har pinnet uglekortet over til Papirdesigns "spotted" på Pinterest. HÅper det er ok.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så morsomt :-)
      Ja det er helt i orden, bare morsomt at noe jeg lager blir lagt merke til :-)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...