mandag 31. mars 2014

En liten gavekurv

Denne lile kurven er laget av en dies fra Sizzix, den heter : Bag, Fancy Crate og er så nydelig :-)

Akkurat denne er laget i hvit bazzil og dekorert med Pion Design sine papirer 







Gutten er et ferdig fargelagt motiv fra Hobby House.

En helt perfekt liten bursdagsgave fra min datter til en kamerat. Fylte litt karameller og en seddel oppi :-)

Slik har jeg laget den :

Jeg har stanset ut kurven, limt den sammen og dekorert med papirer fra Pion Design. Gutten er klipt ut og svertet på kantene og bak (slik at den ikke ble så hvit)
Har satt et off-white organzabånd rundt, stemplet med et stempel fra Kort og Godt og satt på noen små skjell. Skjellene er også fra Kort og Godt, men kjøpt for mange mange år siden så jeg vet ikke om de har slike lenger.

Alt jeg har brukt har jeg kjøpt på Gode Minner i Tønsberg, utenom gutten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...