lørdag 4. januar 2014

Posekort

Jeg har sett flere lage slike posekort men jeg har ikke laget så mange av disse, tror kanskje bare en gang før.
Nå når jeg fikk bestilling fra en mine kollegaer bestemte jeg meg for å lage et. Kjempe moro så det blir nok flere av disse i fremtiden :-)




Utsiden av kortet, dette er selve posen



Selve kortet ligger inne i posen, og har fått skrivefelt på baksiden




Materialliste
Bazzil
Vanilla
Mønsterark
Bildmålarna
Stempler
Kort og Godt - gratulere på forsiden
North Star Stamps - oppskrift på lykke
Kreativ Hobby - Gratulere (dikt)
Blomster
Storyteller - Gardenia
Papirdesign - brune roser
WOC - Krysantemum, rosa roser og roseknopper
Prima - Flate blomster 
Dies
Spellbinders
Punch
Martha Stewart
Vintage bilde
Sagene vintage design
Diverse
papirpose, Kakeserviett, charms, organzabånd, blonde, brun stempelpute og halvperler

Det meste av det som er brukt på dette kortet er kjøpt på Gode Minner i Tønsberg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...