tirsdag 26. november 2013

Nissens slede

Nå er det tid for juledekorering av vinduet på Gode Minner :-)
Disse 2 damene hadde klare meninger om hvilke papirer og ting vi skulle lage til det vinduet, og det er jo moro :-)

Jeg fikk Kaisercraft sin "Santa Sleigh" som jeg skulle dekorere.

Selve sleden er jo laget av MDF og skal monteres før man dekorerer.

Her er min utgave:

 Sidene er malt med Gesso slik at det skal bli lettere å kle den med papir. Nissen er klipt ut av et av mønsterarkene. Pakkene er laget av mønsterark og fått DMC garn som gavebånd.


 Tatt snømaling nederst på sleden, meiene har også fått et lag med embossingpulver under.


Her har jeg brukt glitterlim på God Jul diesen, siden det var finest i grønn synes den ikke godt på bildet. (Synes ikke godt i virkeligheten heller men det var for sent å gjøre noe med det når jeg fant ut av det). 


Innsiden er dekorert enkelt siden jeg tenker at det skal være sjokolade oppe i den på et bord :-)


Baksiden har fått en detalj fra mønsterark, et enkelt stempeltrykk og en bit blonde.

Materialliste

Mønsterark
Kaisercraft - St. Nicholas collection ( papa noel og Kris kringle)
Stempler
Kort og Godt - utsiden
NSS - innsiden
Dies 
Spellbinders - julestjerner
- God Jul tekst
Pynt
Craft Designer - grenhjerter
Studio Calico - stjerner
Papirdesign - liten julestjerne
Ranger - glitterlim, Platinum
Stampenious - aged black embossing enamel
LeCrea Design - Winter Decor Snow

Blonde, organzabånd og charms.

Alt som er brukt kan kjøpes på Gode Minner i Tønsberg

4 kommentarer:

  1. Den e jo berre heilt fantastisk fin ♥
    Og at du monterte den FØR du dekorerte, ser eg på som litt vanskeleg.
    Nydeleg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Monterer først ja, men innsiden av sidene på sleden er limt på før jeg monterer. Ellers er alt annet limt på etter montering....dette fordi det er hull og lim som skal til :-)
      Tusen takk for at du tittet innom :-)

      Slett
  2. Superfin Gro! Tenker den blir fin på julebordet med masse sjokolade oppi. ;-)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...