søndag 7. april 2013

Påske"egg" til tulla!

Etter å ha malt egg med gesso og dekorert med blomster i 2 år valgte jeg å lage et Pringles rør som påskeegg til tulla i år.

Begynte med å spise opp potetgullet til en av mine ynglingsserier på tv.
Deretter dekte jeg røret med flytende lim og limte på et av Pion sine gamle påskeark.


Jeg laget 3 border av bazzil trykt ut med Martha Stewart puncher.
Jeg limte på et "struktur" ark og klipte ut 3 bilder av kyllingarket til Pion fra noen år tilbake. Laget en Peebles av midten av et Påskestempel fra Kreativ Hobby.
Borden nederst er også klippet ut av Pion ark.

Blomster er fra Gode Minner, Storyteller og WOC. Det er nok ikke sikkert at leverandøren av "pinnene" tenkte på harelabber når de laget de, men det gjorde jeg når jeg kjøpte de. Vet ikke leverandøren men er kjøpt på Gode Minner.
Lokket har fått en Påskekylling fra Hovs Marked på seg. "reiret" er bast snurret rundt som et reir mens jeg har limt det sammen. Gresset er osteklut som er farget med Distress Stain.
Kanten på lokket har fått limt på en blondekant rundt


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...