lørdag 13. oktober 2012

Jeg har blitt DT- medlem

Nå er det vel offesielt, jeg har vært så heldig og bli spurt om jeg ville være DT- medlem på Gode Minner i Tønsberg.
En kjempe herlig scrappebutikk full av alt det en ekte papirjente kan ønske seg og alt det man ikke viste at man ønsket seg men som er helt super dupert alilkevel.

I september fikk vi i oppdrag og leke med den herlig Washitapen. Et produkt jeg har vært veldig glad i å kjøpe men kanskje ikke helt like flink til å bruke.
Men det er jo supert også så takknemlig å leke med!!

Her er mitt bidrag:






Her har jeg kun brukt brun og Kraft farget kartong. Sydd for hånd rundt kanten. Tatt Washitape på panel og kjørt gjennom en Embossing folder fra Tim Holtz. Treknapper og stempler fra Kort og Godt, små brads til å feste "skiltet!

Innsiden:
Her har jeg tegnet rundt kanten, laget en tag som er dekorert med Washitape og igjen kjørt med embossingmatten. Stempel og knapper fra Kort og Godt.


Her har jeg bare revet av noen biter Washitape og festet en knapp.

Baksiden:




Har jeg også bare revet litt biter av Washi tapen og sydd noen stjerner for hånd.

Alt av materialer og stempler finner du selvfølgelig på Gode Minner, Tønsberg.

Etter å ha lekt med Washitape på dette kortet har jeg faktisk tatt frem taperullene mine og brukt de mye. For et herlig og dekorativt produk. Så lettvint og så flott!!





1 kommentar:

  1. Gratulerer med DT jobben.Så artig!Stilig kort du har laget av teipen.


    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...