mandag 3. september 2012

Jeg vant, Jeg vant!

På facebook siden Scrappesyken er det hver måned en utfordring. Jeg har tatt den mange ganger men aldri sendt inn prosjektet mitt.
Denne gangen torde jeg faktisk å sende inn 2, det ene vant jeg med og den andre kom jeg på delt 5 plass med sammen med 2 andre. Jeg er skikkelig stolt siden det er første gang jeg er med på en utfordring med stemmegivning etter og ikke bare trekning (det er litt skummelt vet dere).

Her er esken jeg vant med:





Jeg har brukt dies fra Nellie Snellen, blomster fra WOC, blonde kjøpt på Gode Minner, Tønsberg, pyntebær og sommerfugl er fra Kort og Godt.

Kortet jeg fikk 5 plass med er laget til min svigerinne og svoger som giftet seg nå 18 august.
Og her er det.


Her har jeg brukt et vintagebilde, osteklut og  blonde kjøpt på Gode Minner, Tønsberg, Stempel fra Kreativ Hobby, Larvik, blomster fra WOC og Storyteller, pyntestrå og bling fra Kort og Godt.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer kjempemasse. Det var vel fortjent, for både esken og kortet er nydelige.

    Klem May Britt

    SvarSlett
  2. Gratulere, di hjerte eskene du lager jo bare lekre da:)
    og kortet var ivertfall etter min smak;)
    ikka så rart du vant

    klem maya

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...